Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 26 juli 2011

YES!

1500m ajalla 4.37.33! Olen hyvin iloinen ja helpottunut! Sunnuntain 3000m oli painajainen, tuntu hyvältä ensin, ja sitten vain hiivuin. Tänään oli rentoa ja mukavaa. Tosin minua harmittaa todella paljon etten pystynyt vetämään Minnalle ainuttakaan kierrosta, vaikka oltiin sovittu etukäteen että vedetään joka toinen. Takasuoralla oli vastatuuli, ja kaipa minä sitten siitä pelästyin, enkä mennyt ohi.

Hän veti 1400m ja minä vedin viimesellä 100m ohi. Olen iloinen juoksustani, mutta hyvin harmissani etten pysynyt suunnitelmassa. :(

Antibioottia vielä 3päivää, sitten loppuu. Jee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar