Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 2 juli 2011

Söndag

Nu har jag sovit aningen bättre, vilat aningen mera och ätit bättre, men jag har inte rikitgt ännu laddat  fullt batterierna. Igår hade jag en hård träning, vilken gick helt bra. Benen kändes trötta, men det var ju typ 30 grader ute... Jag är glad att jag kunde göra träningen som planerat.

Jag är i Hangö alltså, och regattan har ju pågått här under veckoslutet. För min del har det gått riktigt lugnt. på fredagen var jag hos min kompis Musses somamrställe, där alla våra typ närmaste vänner samlades. For hem kl 24, då resten fortsatte mot hamnen. Igår grillade min familj och tjejkompisar hos oss och efter det blev det hamnen och båtarna. Riktigt kul att ha kul på en regatta, fastän man inte dricker.

Idag skall jag träna lite och annars ta de rikitgt lugnt. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar