Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


fredag 15 juli 2011

15.7.2011

Måst bara säga. Det e najs! :)

Jag älskar 10 000m. Jag älskar den här känslan. Jag är så himla lycklig. Helt super fint att jag har Kimmo, utan honom skulle jag inte ha klarat av att våga löpa så minimalt och vila och äta så mycket. Det var ljuvligt att märka att det funkade. Jag skall våga äta bättre i framtiden också. :) Kimmo är bäst.

Annars har det också gått bra. Pekka ropade mellantider till mig, vilket var mycket bra och sedan hejade finnarna. Ett stort tack till dem! Det hjälpte massor!

Efter loppet talade och sprang tillsammans med de andra européerna. Såå kul att få vara med personer som har samma mål och livsstil.

Imorgon skall jag på länk med en Celine från Schweiz. Super skojigt! :) Och efter det TYSKLAND!!!!

Livet ler, benen mår bra och det finns människor som jag älskar och en del hoppas jag älskar mig tillbaka också. Hihi! :)

Dagens tid var 35.22. Jippii! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar