Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 5 juli 2011

Ännu bättre :)

Sul fiksar mina flygbiljetter till München. Skönt! Jag kan redan åka iväg på söndag till Tyskland. En annan bra sak. Jag stannar i Vasa för att studera. Det är en lättnad. Får andas ut, behöver inte flytta eller fiksa. Tråkigt är det ju att jag inte kommer att se mina vänner så mycket från stan, men nu när jag vet hur allting fungerar i Vasa o så, så kan jag organisera saker mycket lättare.

Vasa i höst it is! :) Min vän Mikaela kom in till Vasa Hanken, så det blir kul! Det enda som fattas är nu en bil eller en lägenhet närmare centrum. Bil skulle vara det bästa, med tanke på Botnia och WSC.

1 kommentar:

  1. Onnittelut valinnasta Ostravan joukkueseen ja tsemppiä kisoihin!

    SvaraRadera