Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


måndag 11 juli 2011

Hej

Måndagen inleddes med en 6km länk. Den gick väldigt lugnt. Denna vecka skall jag löpa extremt lite. Denna vecka skall jag träna precis som planerat, inget extra.

Jag är ännu i Hangö, men åker om en stund till Grankulla. Åker via Patrol för att hämta lite Asics saker. Det är alltid kul med nya löpsaker. Annars skall jag bara packa för 2.5vecka, träna och äta.

Till Ostrawa behöver jag typ bara löpsaker+ sköna kläder+ flip flops. Till Augsburg lite klänningar och andra snyggare kläder. Det blir inte så mycket, men måste väl ändå ta en stor väska. Jag hatar att vänta på baggaget, men hatar ännu mera att packa i en allt för liten väska. :)

Nu ska ja börja städa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar