Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 5 juli 2011

Pigg och glad

En dålig natt, men annars är allting riktigt bra. Jag mår ganska prima vid tillfället. Det gör inte ont någonstans och benen känns bra. Har haft några en veckas paus av mina vitaminer nu. Måste nog köpa nya. Det börjar kännas lite riskabelt att vara så länge utan mina tabletter. Hahah!

Nästa vecka åker jag då till Tjeckien på onsdag och Tyskland på söndag. YES! Först en hård tävling och sedan till Lari. Kan det bli bättre? Timingen är perfekt. Onsdag resdag, fredag tävling, söndag resdag 17.7 och 23.7... 25.7 och 26.7 tävlingar  Helsingfors. Sedan blir det en liten paus, och därefter blir det Kalevan kisat. Jippii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar