Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 23 juli 2011

Desto mera jag äter desto bättre sover jag

Jag sov i 9 timmar förra natten, vakande inte en enda gång. Otroligt skönt.
Mår prima och känner mig verkligen utvilad. Får nu se hur benen känns... Det är en helt egen sak i sig.

Påbörjade idag min antibiotika. Det är min första antibiotika på ett år. Jag är ganska nöjd, eftersom tidigare var jag sjuk typ hela tiden. Jag tror på mina vitamintabletter och det att jag vilar och försöker lyssna på kroppen så bra jag kan.

Hip hurraa, nu skall jag på länk! (nördigt, det där med hip hurraa, men jag ville skriva det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar