Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


onsdag 6 juli 2011

6.7.2011

JEE, Kimmo kommer till Hangö för att kolla på min träning. Snacka om att få en motivations kick! Det är liksom helt perfekt att han kommer nu på denna träning. Jag har sagt till mig själv att inte löpa för fort idag, det blir lättare att löpa lugnt om han står där brevid.

Jag har ett litet dilemma hur jag skall göra med Tyskland-Lapinlahti grejen. Problemet är alltså vilken dag jag skall åka från Tyskland och hur jag skall åka till Lapinlahti efter det. Jobbigt. vad jag skulle vilja göra är att åka från Tyskland på lördag rakt till Kuopio och stanna där typ övernatten eller åka till Lapinlahti och övernatta där, tävla och flyga hem. Men hur skall jag fiksa det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar