Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


fredag 29 juli 2011

Ben & Jerrys

Jag har aldrig älskat glass, men nuförtiden äter ja glass ändå typ varje vecka till mellanmål eller kvällsmat eller något liknande. Idag blev det då ett paket a Ben & Jerry's choklad glass. Så stora mängder brukar jag inte äta till mellanmål, men idag blev det så. Nu är jag rätt mätt. Från och med i morgon får jag skärpa mig med alla godsaker. Jag har ändå FM nästa vecka och jag vill helst inte rulla på banan.

Kimmo kommer i morgon till Helsingfors. Det blir kul. Ska gå till Djurgården och löpa en hård träning. Annars skall jag packa idag, dra en kort länk och sedan bara "chilla".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar