Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


torsdag 7 juli 2011

7.7.2011

God dag!

Otroligt. Nu har jag hittat en smart väg från Prag till München. Flygen är alldeles löjliga. Jag skall åka med tåg från Prag-München, och därifrån med Laris jobbs chaufför. Till Prag åker jag med flyg från Ostrawa.
Nu är den resan nästan helt färdigt planerad. Nu måste jag bara köpa tågbiljetten. borde väl hinna till 17.38 tåget om vi landar 15.55. Jag satsar på det.

Tjeckien och Tyskland resan börjar bli klara. Nu är det bara Helsingfors - Lapinlahti att fixa, men jag satsar på att jag åker på fredag med tåg dit och kommer hem på söndag.

Nu kan jag andas ut. Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar