Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


torsdag 7 juli 2011

fredagen den 8 juli

Hej på er alla!

Har sovit riktigt gott. Skönt. Igår var jag på lång länk. Den skulle vara 18km, men den blev 23km. Vad konstigt, inte alls likt mig. (sarkasm) Men det positiva med länken var att jag löpte lugnt, rikitgt lugnt. Pulsen var vid en uppförs backe typ 160, men annars 130-149.

Idag blir det en snabbhets- träning. Jippii! Jag önskar jag kunde göra en kort liten länk + jumppa på eftermiddagen. Skall kolla med Kimmo. Han kommer ju inte direkt bli glad av min lite för långa länk igår...

Cia och Frida kommer i morgon till Hangö det blir super kul! Arielle, min pappas kompis dotter som jag lärde känna i Sverige under Lidingö-loppets veckoslut, kom igår och hälsa på mig med hennes vän. Det var riktigt mysigt. Hon är en fin tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar