Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 27 december 2011

Regn...

När här regnar, är det inte så hemskt små skurar. Det öser. Gräsmattan är nu en swimmingpool och vägarna liknar nu mera små flodar än bilvägar. Mysigt. :)
Ikväll skall jag på länk. Får se hur de skall gå till. Bara jag inte får kallt, är allt okei. :)

Slapp undan regnet delvis på förmiddagen, men mot slutet sprang jag i ösregn. Efter förmiddagsträningen var jag 5'1min(kall bassäng+ varm bassäng). Benen känns konstiga. Det gör inte ont, men det känns smått obekvämt... Hoppas det går förbi snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar