Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


torsdag 8 december 2011

Awsome day

Today I woke up at 4.40. At first I was all angry, but after realizing  that I couldn't sleep anymore I got up from bed.
I can say, that I have been very effective today. I started my day with school work. I did my home work for 1.5h. I was laying in my bed so it almost like sleeping. Hehe..
After finishing my home work I decided to go to the gym. 6.45 spinning. It was a good decision, because Andrea was there. She is such a nice girl! Always asking how you are, and listening and caring. After Christmas break I really wish we could meet up some where else than at the gym.

I tell the rest tomorrow, because I fall a sleep in what second now. I can just tell you I am very happy right now! :)

Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar