Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


onsdag 14 december 2011

Regn och slask

Jag gillar Vasa och jag gillar Karen Souza. Lyssna på henne, hon är nice!

Jag vill inte alls ännu åka från Vasa. Borde åka i morgon till Pajulahti, men har tenter på fredag, så jag åker först på fredag, fastän jag nu inte alls känner för att åka. Ett hemma läger före Syd- Afrika lägret känns inte nu alls som en bra idé. Vet inte varför... Kanske jag bara är rädd för testet när det känns att jag är nu så trött.

Nu skall jag på länk med Frida. Ses!




                                    P.S.Pappa man ser mig nog i mörkret! Nike-reflex jacka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar