Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


onsdag 1 februari 2012

Älska livet

Livet ler. Skolan är under kontroll, träningen flyter på och jag är lycklig. ( Jag är lite glad att jag tänkte på skolan före träningen för en gångs skull.)

Det är härligt att vara medveten över allt ljuvligt jag har i mitt liv just nu. Det är oftast lättare att fastna på negativa saker/händelser runt om kring sig och sedan glömma att uppskatta allt det man har.

Tack alla ljuvliga människor att ni finns!


Förresten gillar jag speciellt mycket uttrycket "älska livet". Jag har lite planerat att föreviga uttrycket.. på min fot..? Hoppas Pappa inte blir sur nu..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar