Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 7 februari 2012

Bra dag!

Tävlingen gick super! Jag är mycket nöjd. :) Jag har tränat hårt, och ändå gjorde jag PB med 16sek från förra året. Tiden blev 2 sekunder från mitt ute PB, så inte illa!

Jag är nu helt på övervarv och borde typ göra skola, men det känns som om jag skulle få vila en stund nu. Dessutom skall jag springa långlänk genast i morgon+ en kvällsträning+ massage. Fanken det blir tight. Usch! Dessutom MÅSTE jag göra ett skolarbete till torsdagen. Hur skall jag hinna? Jag som bara skulle nu villa träna och vila....

10.00-12.00 länk--> mat, skola, 17.30 träning nr. 2, 19.00 massage + skolarbetet färdigt. Nam, vilken dag! :( Tänker först fara o länka sådär sent, eftersom då kunde jag ha lite tid för mig själv på morgonen. Måste helt enkelt ha en lugn stund imorgon. Jag vet inte bara hur jag skall hinna bli klar med svenska rapporten.

Skulle vilja ha en full träningsdag bara... Sov gott. Hoppas länken hjälper lite till träningshungern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar