Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


torsdag 16 februari 2012

Skönt

Träningen gick bra. Den gick hårt och innehållet var nytt. Får se hur den påverkar söndagens lopp. Gårdagens träning var också hård, så det blir nog riktigt intressant och se hur benen känns de följande dagarna. Jag tänker nog skippa morgondagens snabbhet, annars blir det alldeles för mycket. I morgon skall jag bara springa riktigt lugnt.
Jag stressar inte mera för veckoslutet eller något annat heller. Onödgit. Borde sluta över analysera allting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar