Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


söndag 19 februari 2012

Hyvä fiilis! :)

Hermot kesti. Kiitos.

Jukka Keskisalon Göteborgin EM-voitto oli päivän motivaation lähde. Olen kyllä muutenkin hänen faninsa, mutta tuo juoksu oli erityisen hieno. Ei sitä muuta voi kun hieman itkeä ilosta ja motivoitua, kun sitä katsoo. Haha.

Tänään minun juoksuni meni aivan nappiin. Aloitin rauhallisesti, niin kuin olin suunnitellut ja pikkuhiljaa kiristin vauhtia. Juoksusta tuli eritysien hyvä Katarina Skräddarin ansiosta. Meillä oli hyvä kirikamppailu, jonka minä voitin todella pienellä marginaalilla. Se oli mahtavaa! Molemmat tekivät ennätyksensä.

Eli 1. Eriksson 2. Lehtinen. 3. Kettunen 4. Chydenius 5. Skräddar. Hyvä Kisa! :)

Muuten SM- hallit ovat mennyt mainiosti monella. Ainakin kestävyyslajeissa. Erityisonnittelut Sandralle, Tuomolle, Kaisalle(!!!)  ja Hapolle.. Ja niin, Lampiselle! :)

Viikon kovat treenit ennen kisaa menivät kyllä liian kovaa. Tästä opin paljon. Aion ensi viikolla pysyä Kimmon suunnitelluissa vauhdeissa, ja katsoa miten sitten kulkee.  Nyt aion uskaltaa juosta vähän ja rauhassa. En minä yhdestä kevyemmästä viikosta kuole. Sitten saa raasta Teneriffalla! Sitä odotellessa! :)

Olen kiitollinen, että tälläisen vaikean viikon jälkeen juoksu kuitenkin kulki ja kiitos hyvän kilpailun uskallan noudatta Kimmon neuvoja. Kyllä minä hänenn luotan, mutta kun minun pää on heikko, niin en aina pysty.

Nyt paluu Vaasaan Ninnan isän kyydissä. Ninna on muuten tällä hetkellä melkein kaikki kaikessa minulle. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar