Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 18 februari 2012

Muutoksen aikaa

En ole ikinä harjoitellut näin ennen kilpailua. Minulla on ollut melkein puolet vähemmän kilometrejä tällä viikolla ja vain yksi vetoharjoitus, yksi nopeusharjoitus ja muuten kevyttä. Yksi lepopäiväkin on ollut sekä eilinen harjoitus oli melko naurettava. 8km kevyt, eikä mitään muuta. En edes venytellyt enkä jumpannut sen lenkin jälkeen. Olen syönyt kuin hevonen ja levännyt paljon. 
Joka ikinen kerta kun kevennän harjoittelua iskee kova väsymys ja nälkä. Voisi melkein kutsua viikon kestävään nälkään ja väsyyn. On välillä jopa tuntunut, että olen ollut kipeä mutta turhaan. Olen terve.

Erilaisen harjottelun takia, pää on ollut kovilla. Minulla on tullut vähän väliä hyvin epävarma olo, mutta nyt koen että tämä viikko oli melko täydellinen. Nopeustreeni meni liian kovaa ja vikat vedot torstaina, mutta muuten melko hyvä viikko. Olen stressanut turhaan. Huomenna saa sitten nähdä, että onko tämä hyvä keino tai ei. Uskon että, teemme samantyylisen harjoitteluviikon ensi viikolla, paitsi hieman enemmän kilometrejä.

On hauska olla Tampereella ja alan kohta jopa odottamaan kilpailua toden teolla! Kisasta tulee jännittävä! Onneksi kisa on 300m radalla, eikä 200m. Minulla on pieni veikkaus huomisesta kilpailusta, mutta sen jätän huomiseksi. 

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar