Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 4 februari 2012

Jejeje!

Benen känns rätt bra idag. Snart blir det förmiddags länk och på kvällen ska ja springa hårt. Hur kul är inte det? Så skönt att få vara i Vasa och bara träna. Jag skulle inte alls ha orkat resa. Det känns bra nu och det är det jag strävar efter.

Kvällens hårda pass gör jag med Frida. Vi löper lite olika träningar, men i varje fall kan vi värma upp och jogga ner tillsammans. Så kul med sällskap!

Jag sov lite för litet, men nästa natt får jag ta igen. Andra planer för veckoslutet är att följa med lite sim- och friidrottstävlingar och vara med vänner.

Ha en fin lördag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar