Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 14 februari 2012

Lev livet

Jag vet inte vad jag skall göra. Ingen panik med något, men det känns bara som om mitt liv kommer att ändras här inom den kommande tiden.
Jag har koll på skolan och träningen går ju hur bra som helst. Är nöjd med det mesta, riktigt nöjd. Därför känns det ju lite skrämmande att komma bort från "bekvämlighets-zonen" och riskera. Frågan är att är det ett fiasko som väntar bakom hörnet eller något ännu bättre...?

 Men vad fanken, man måste ju ta risker i livet. :)

--> Lenkille hej!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar