Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


torsdag 16 februari 2012

Negativt inlägg, läs inte om du inte orkar läsa om en massa s**t.

Varifrån skall jag hitta min tro tillbaka? Den försvan helt plötsligt. Jag känner mig alldeles värdelös. Jag hatar när jag inte nu ens kan bara fara o träna bort min dåliga känsla. Nej, för nu skall jag ha en lättare vecka. Hittills har det inte gått så hemskt bra. Huvudet säger hårt emot. Jag gillar att vila då jag känner mig bra, men när jag känner mig dålig är vila dt värsta jag vet. Man kan ju inte fly någonstans då... Man kunde ju supa bort sina sorger, men det är kanske inte riktigt optimalt för en långdistansare. :D och inte nog heller för någon annan heller.

Inte borde man ju fly, men då allting blir för tätt måste man ju ta lite avstånd. Nu skulle det behövas. Jag skall springa en hård träning idag, vilket i normala fall är det roligaste jag vet, men nu idag, känns det som om jag inte ens kommer att komma upp i den farten jag borde löpa.

Ha en fin dag. Jag tänker inte ens försöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar