Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


måndag 30 januari 2012

What to do..?

Att spy är aldrig något kul, men det är rätt intressant att vakna upp mitt i natten och må uselt och sedan kasta upp, eftersom spyende för mig var i många år "valbart".
Som en ex- anorektiker/ bulimiker har jag en väldigt förvrängd syn på allt som handlar om spyende och naturligtvis matvanor i allmänhet, och det gör detta jobbigt.
Jag går på väldigt tunn is, då det gäller att känna igen symptomen av att vara sjuk. Jag skippade min morgonlänk, eftersom vattenglaset före den planerade länken hölls inte inne i mig. Jag ansåg då att det inte är så hemskt smart att gå ut o springa. Men om dagen fortsätter okei, så går jag kanske och tränar. Bäst vore ju om jag skulle ta helvila...

Nu orkar jag redan ligga på soffan och dricka vatten, snart blir det ett försök att äta något.

Isabella skickade världens sötaste födelsedagskort till mig. Med kortet kom även en super härlig tvål, som doftar hallon. Isabella vet att jag älskar kvalitet, och prydliga saker och det var tvålen. Härligt med lite smålyx såhär till vardagen.

Nu skall jag göra min svenska läxa tillslut. Jag gillar skolan nu, och det är till och med tråkigt att jag inte kunde fara dit idag. :( Jag missar även Hank-länken. Höh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar