Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


måndag 23 januari 2012

Hyviä päiviä

Eilinen kova harjoitus meni paremmin, kun olin odottanut. Vauhti oli jopa kova ja jalat tuntuivat hyvältä. Eilinen iltalenkkikin tuntui hyvältä. Lenkin jälkeen menin kuntosalille jumppailemaan ja venyttelemään. Olin tunnin mittaisella venyttelytunnilla. Yleensä inhoan niitä, mutta eilen se oli oikein mukavaa. Loppurentoutuksessa jopa rentouduinkin, enkä yrittänyt hyödyntää aikaa mitenkään. Minä vain makasin ja rentouduin. Olen ylpeä saavutuksestani! :)

Aamun lenkki oli todella todella tahmea, mutta se ei haitannut koska olin Fridan kanssa juoksemassa. Jos olisin ollut yksin, olisin varmaan ollut hyvin vihainen lenkilla, mutta Fridan seura teki aamusta parhaan! :)

Ihana taas saada lenkkeillä hänen kanssaan! Kohta koululle! Jippiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar