Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 3 september 2011

Ryssland

Jag skulle vilja åka till Ryssland. Det finns många orsaker. Den största orsaken är att, Ryssland har helt otroliga atleter. Det skulle vara sjukt nice att få träna där. Inget fel på mitt tränande nu, men jag skulle vilja uppleva omgivningen där de tränar och lära känna dem.

Helt super nice skulle det även vara att få lära sig ryska. Månne man skulle lära sig på ett halvt år?

Om inte Ryssland, vill jag till Spanien. Vädret är ju aningen mysigare där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar