Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


söndag 4 september 2011

4.9.2011

Idag blir det en lätt dag. 18km:s länk och strechning. Gårdagens hårda träning gick bra. Jag sprang 1'2000m + 3'1000m. Det första draget kändes aningen segt i början, men sedan började det flyta. 1000m- dragen kändes bra. Den sista kom rätt hårt, men inte för hårt. (så du bara vet Kimmo, hhihi)

Gårdagen gick annars helt bra. Efter träningen beställde vi mat med Lari från en restaurang nära oss. Namnet är så patetiskt (ravintola Ensiapu) , men maten är verkligen god! Restaurangen bjuder på typ italiensk, grekisk och syrisk mat. På kvällen tog jag en sväng till cella och fontana. Cella var mysigt, men Fontana var för fullt. Det var ändå kul att se bekanta. Speciellt kul att Ninna var där. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar