Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


torsdag 1 september 2011

Mycket på G

Hejsan.

Jag har inte skrivit på länge, eftersom det har varit så mycket annat att göra. Men nu är jag "back in the game".  Lari och jag är nu bosatta i Vasa. Det är skönt att vara tillbaka! Nu är allt rätt stabilt och så.

Träningarna har gått bra och jag har sovit rätt ok. Igår hade jag för första gången en hårdare länk. Började med 4.05 fart och ökade till 3.41. Det kändes verkligen att jag kunde löpa en halv-maraton i den farten. Pricken på i:et var Janinas sällskap under träningen. Hon cyklade bredvid, vilket var helt otroligt motiverande! Såååå nice!

Annars har denna dag varit super bra! Goda nyheter från många håll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar