Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


torsdag 1 september 2011

Fredag

Vad mysigt. Eller är det? Jag vet inte vad jag skall göra. Jag skippar i varje fall morgondagens tävling, för att koncentrera mig lite mera på det väsentliga. Men okei, Josse och Frida skall båda åka iväg på veckoslutet. Tråkigt. Lari skall spela golf, Janina skall vara med sin syster. Toni kommer imorgon. Marta vet jag inte vad hon skall göra. Nä-e, jag är nog inte ensam ändå. :) Jag tänker göra precis vad jag vill. Som tur e bilen nu här, så kan jag till och med typ åka till My Sports eller något. Haha.

Idag skippade jag morgonlänken. Jag hade inte lust att springa. Ursäkta? Att jag skulle någonsin göra sådär.. Jag byter morgon-länken mot en förmiddags länk eller söndags morgonlänk. I morgon har jag redan två träningar.

Lite deppig fiilis idag, fast allting borde vara toppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar