Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 13 september 2011

Mysigt med regn

Morgonlänken i regn, till skolan i regn ( somt tur har jag nu bilen här), träning nr 2 i ösregn... Mysigt. Jag var super stressad av att jag skulle bli sjuk, men jag orkade sen inte mera bry mig efter 40min. Igår sprang jag 25km och idag 22km. Jag skulle ha velat löpa 50km på 2 dagar, men jag sprang redan mer än vad Kimmo hade planerat. Det här får lov att duga för mig och hoppeligen förlåter Kimmo mig också.
Imorgon kör jag en morgonlänk + en hård träning. Den blir kul. 2'3km! Najs! På torsdag blir de igen morgon+ kvällslänk. Resten av veckan blir också ganska intressant, men den berättar jag mera om senare.

Nu är jag trött, skall snart försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar