Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


fredag 23 september 2011

Fredag

Känslan då man är trött som fan och motivationen noll och ändå får sig själv ut på länk eller träning, och märker att benen bara flyger. Jag älskar det. I kväll var det en sådan länk. Jag vet inte vem jag skall tacka då det händer, för när jag väl märker benens lätthet och lugnet inom mig är jag otroligt tacksam.

Fastän jag vaknat 6.45, tränat ett morgonpass, varit i skolan från 8.30- 17.00 och sedan tränat igen känns det nu bra. Snart kommer mina kära vänner hit på en snabbvisit. Inte en helt dålig fredag. :)

I morgon blir det 10km hårt. Yes! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar