Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


onsdag 30 maj 2012

Dagens 8 positiva saker

Bara för att bevisa att jag inte är helt mega deprimerad just nu, kan jag räkna upp dagens positiva saker.

1. Sebu är underbar

2. Istället för att jag fick en parkeringsbot, fick jag en påminnelse över att jag parkerat fel :D Tack kära ni!

3. Jag har en underbar familj och vänner

4. Helsingfors centralpark är helt här nära och där får jag springa i lugn och ro varje dag.

5. Mina ben är hela. 

6. Jag har alla möjligheter att vara lycklig. Det är bara min attityd som suger.

7. Jag sov 7.5 timme förra natten.

8. Jag älskar havet.




1 kommentar: