Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


onsdag 30 maj 2012

välkommen A

det har blivit värre. kunde inte göra min hårda träning idag. jag sprang 6km på morgonen. pulsen ok. det kändes bra. 

nu på dagen, när jag skulle springa min första hårda träning på 1.5vecka, kände jag mig dålig. det visade sig att jag hade stegring. jag är lättad att jag hade det, eftersom just nu har jag ingen lust att springa. nu känns det som om nästa veckas tävling kommer helt för snabbt. jag vill bara bli 100% frisk. ingen sade till mig att jag inte skall träna idag. jag insåg det själv, före jag mätt temperaturen. 

det värsta kanske med det här är att då jag inte kan springa, kan jag inte göra något annat heller. jag vill inte tala med någon, se någon eller göra någonting. jag är ju inte ett gott sällskap just nu. vart skall jag ta vägen? jag skulle bara villa sova i en vecka. inte göra någonting annat. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar