Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


onsdag 23 maj 2012

Helsingfors


Helsingfors är nog en bra stad. Jag älskar att vara där. Största delen av min familj och vänner bor där och dessutom finns det så 
mycket att göra där. Så kul att få vara där hela sommaren, även om jag kommer att sakna Vasa.

Lite bilder av mina nära och kära. Jag är så tacksam över dessa personer. 

Mami vid Mattolaituri

Mamma och jag

Maxill byttes mot Pizzataxi

Vår debut på Pizzataxi. De va gott och mättande :)

Ful båt, men vackert namn! Båten heter Nina. Skämta bara, båten är söt. :)

Sebu och jag på en morgonpromenad

Frida tar paus från medi-studierna. Vår kommande läkare! 


Frippe och Nippe vol 1

Frippe och Nippe vol 2

Leffatime!

Kokkola killarna Beni, Mankku, Sebu

 
Bar Tapas med Isabella och Sebu
Getost-créme brulé. Rekommenderar varmt!


Löparen och fotbollsspelaren

Jag flippar ur!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar