Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 15 maj 2012

Life is good

Jag sprang ett uselt lopp på söndag, men jag är ändå glad. Vänta bara så får ni se vad jag går för på banan.

Jag är faktiskt mycket nöjd med mitt liv just nu. Riktigt nöjd alltså. :)

Dagens morgonträning: 21km länk, medelfart 5.14min/km, medelpuls 144, steget lätt. Det finns inget att klaga på!

Dagens schema: Tritonia och plugga, en liiten träning på kvällen+ massage och sedan försöker jag faktiskt gå och kolla på Vifk- Kiisto matchen med Ninna. Jag har bekanta som spelar i båda lagen, och det skulle vara skoj att få vara me Ninna någon annanstans också än på länkar. :)

Ha en riktigt fin dag! Jag skall åtminstone ha en bra dag :)

Spelade förresten Pingis igår första gången på typ 10år. Tänk att jag kan säga sådär. Inte är jag väl så gammal? :D Men det gick bra, eftersom min spelkamrat var duktig och snäll. Han gjorde det lätt för mig och hade inget behov att visa sina allra bästa skruvar och tricks. Sebu är killen... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar