Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 8 maj 2012

Dagens träning

Morgon:

6km länk+ 4x100m spurt med 100m joggpaus. + 1.2km nerjogg+ strechning


Kväll:

6km uppvärmning 3x150m spurt+ 3.2km terrängtävling (tid: 11.04min, jag vann tävlingen, så jag fick löpa med känsla. ) 4km nerjogg+ strechning.

Lätt dag idag, lätt dag imorgon, hårt på torsdag, lätt på fredag och lördag och på söndag så smäller det! Lite ångest får jag av den kilometerfattiga veckan, men nu har ja trots allt ihop redan över 40km den här veckan..

I väntan på Terräng- FM! Nu--> Kursportfolio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar