Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 2 juni 2012

grattis alla nya studenter! :)

idag skall alla fina nya studenter firas. tråkigt att vädret är så ruskigt, men hoppas ändå alla får en fin och kul fest.

jag var på morgonen och springa me min kära vän jonna. det kändes helt okei. trött, som  normalt, men det var kul ändå. pulsen låg så allt e ju bra.

snart skall jag ut på min andra träning, så att jag hinner fara på några student fester. om jag är ärlig, skulle jag nu allra helst bara kura mig under en filt och stanna där för resten av dagen, men det tänker jag inte göra.

ha en bra lördag. jag skall börja tävla först sen när jag känner mig 100% färdig. det gör jag inte nu och troligtvis inte heller nästa vecka, men får se hur det går. jag har nu bra kontroll över mig själv, vilket är ytterst positivt och den tänker jag hålla. det är det ända som jag har just nu. God bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar