Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


söndag 14 augusti 2011

Yksi askel lähemmäs

Elämäni aikana on tapahtunut monta hyvää ja hunoa asiaa. Ne ovat jättäneet jälkiä minuun. Hyvistä asioista olen tottakai hyvin kiitollinen, mutta näin jälkikäteen olen myös kiitollinen niistä kovista kokemuksita, jotka olen kokenut. Ne ovat opettaneet paljon, mutta toki myös vahingoittanut minua ja sen kautta myös muita. Olen piilottanut pelkoni muun muossa vihaan. Sitä läheiseni ovat sitten kestäneet. Olen syvästi pahoillani, kaikesta tuskasta jota olen aiheuttanut.

Kiitos Famun oivalsin yhden hienon asian. Olen nyt yhden askelen lähempanä elämäni tasapainoa. Tuntuu siltä, että ensimmäistä kertaa elämässäni olisin valmis kohtaamaan pelkoni sekä antamaan itselleni anteeksi.

Tämä on pitkä tie, mutta uskon että voin joskus löytää sisäisen rauhan ja tasapainon. Ja kun sen löydän uskon että myös juoksu kehittyy aivan toiselle tasolle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar