Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 16 augusti 2011

Vilodag

Idag har jag vilat. Påriktigt. Riktigt skönt har det varit. Det enda som stör mig är att skolan början 29.8, isabellas mode show är 31.8, Tähtikisat 28.8, Laris hemkomst 27.8... Hur i helsike borde jag hinna med det? Till skolan måste jag. Jag måste tala med studiehandledaren om inkommande läsår och alla frånvaron och dylikt. Till Isabellas mode show skulle jag så hemskt gärna gå på och dessutom borde jag kombinera Sastamala tävlingen med Lari och Vasa flyttningen. Lari ser jag på lördag, men det är lite magert att få se honom i typ några timmar, eftersom han åker på fest och jag då på söndag morgon till Sastamala.

Min enda smarta lösning är en PJ. Anyone? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar