Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


fredag 19 augusti 2011

Laitila

Ursäkta, men vill någon verkligen bo här frivilligt? :D Nej nu är jag hemsk! Jag har endast sätt vårt hotell och S-marketten som är mitt emot. Laitila är säkert hur läckert som helst, utanför stadens/byns? kärncentrum!
Hotellet där emot är... gulligt. Haha.

I varje fall, jag är inte så hemskt laddad inför morgondagens tävling. Jag tror det är en bra sak. Åt lite Elovena mellanmåls kex och kvarg till kvällsmat och tar det lugnt. Helt skönt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar