Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


måndag 8 augusti 2011

Kiitos

Vaikkapa kilpailuni eivät menneet kuin olin ajatellut, toi viikonloppu paljon hyvää. Olen erityisen iloinen Elinan ja Janican puolesta. He ovat tehneet monta vuotta kovaa työtä, ja nyt se palkittiin. Elinan kympin aika alkaa lähestyä EM rajaa, ja se olisi aivan mahtavaa jos(kun) hän sinne pääsee. Minä uskon vahvasti siihen. On mukava huomata, että monen ihmisen kova harjottelu on tuottanut kehitystä.

Mitä itseeni tulee, olen hyvin kiitollinen ihmisitä jotka ovat tukeneet ja kannustaneet minua vaikkapa kilpailut eivät menneet aivan nappiin. Se että, joku uskoo ja kannustaa minua merkitsee minulle aivan valtavasti. Tuollaisen kilpailun jälkeen iskee epätoivo ja usko itseeni kärsii, mutta kun läheiset ja tuntemattomat kannustaa, alkaa usko itseeni palata. Kiitos siitä! Erityis kiitos Kimmolle, isälleni ja siskolleni.

Nyt vain uusin ottein tulevia haasteita kohti. Ja mitä tärkeintä, minun pitää muistaa rentous minun tekemisessä ja turha hosuminen pois.

Kuntoni ei ole hävinnyt minnekkään, eikä minulla ole mitään vammoja. Eli minä aion TODELLAKIN juosta vielä monta hyvää kisaa tänä kesänä!

1 kommentar:

  1. Raikasta asennetta Urheilulehden artikkelissa - tsemppiä loppukauteen!

    SvaraRadera