Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


torsdag 25 augusti 2011

Fredag

Min morgon

Jag vaknar 8.00, då jag i princip kunde ha sovit hur länge som helst. Var lite irriterad och sur då ja vaknade, MEN min otroligt energiska och positiva mamma ändrade den dåliga morgonen till en ljuvlig morgon! Vi hämtade take-away kaffe från k-extra och gick till stranden. En perfekt morgon skulle jag påstå. Att sitta i solen i gott sällskap på en fredag morgon med gott kaffe är aldrig fel.
Vi fyndade till och med ett nytt träningsställe med en cross- trainer i parken! 
Jag älskar Ulrikasborg.

Nu blir det lite dusch etc. och sedan tänker jag gå och väcka Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar