Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


torsdag 11 augusti 2011

12.8

Tiden går fort. Det är ju helt sjukt att skolan och Vasa-livet börjar snart. Men nu vid tillfället bor jag i Åbo. Jag funderar just att när borde jag åka hem... Det är många saker som påverkar, men månne inte tiden visar.

Idag blir det länk med Sanni och Johannes. Det blir kul. Därefter blir det en liten dag trip till Famus lande till Hirvensalo. På kvällen blir det en till liten kort länk. Annars inget speciellt, eller de får jag väl se sedan.

Jag kan inte fatta hur jag var så trött igår, men det var bra att jag gick igenom mina tankar och fiksade det. Nu mår jag bra. Tur det, för nu kan jag verkligen koncentrera mig på att hjälpa Famu och träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar