Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


söndag 27 februari 2011

Hyvä fiilis ja KORJAUS! :)

Korjaus: en ole mahdollisesti menossa EM- kympille, vain mahdollisesti PM kympille. Taisin kirjoittaa kilpailusta samalla kuin unelmoin jo jostain vielä hienommasta. Nyt pitää vain lisätä, että olen hyyyyyvin iloinen ja tyytyävinen jos pääsen Islantiin juoksemaan PM 10 000m. Taso on jo siellä ehkä liiankin kova…

Vihdoinkin juoksu tuntu taas kevyeltä ja mukavalta. Opin aivan järkyttävän paljon tämän viikonlopun aikana juoksusta. Ymmärin että minun pitää aina keskittyä omaan juoksuun. Eikä miettiä mitään muuta. Silloin se kulkee, ei taktiikkaa ei mitään. 1500metrin juoksu on ehkä poikkeus, koska siinä ei aina mahdu juoksemaan omaa juoksua. Tänään 3000m meni hyvin. 3 sija, 10.10 aikalla 200m radalla, eli oikein kivasti meni sillä vedin ensimmäiset 2000m, vauhti tuntui mukavalta, mutta kun sanni lähti kiihdyttämään, ei ollut tarpeeks voimia vastata vahdin kiristykseen. Yritin kampaiilla 1500m/ 800m juoksijan kanssa kirissä, mutta lopputulos oli että hän voitti kirin. Kaisa sai hopeata ja minä pronssia.
Mitali oli hauska juttu, mutta paratsta tässä juoksussa oli, että sain juoksu tuntuman takasin. Oli ihana huomata, että pystin vetää melko helposti ja askel tuntui hyvältä.

Olen hyvin iloinen ja innostunut tulevasta harjoittelukaudesta. On ihana päästä taas harjoittelemaan määrällisesti paljon, tietenkin juoksu km pysyy alhaalla, mutta crossia ja pyörää enemmän! Jippii!
Viime vuoden halli sm:eistä tämä juoksu oli kovempi sekä olin lähempänä Sannia.  Olen hyvin iloinen myös Sannin juoksuista, koska hän on onnistunut hyvin hänen lajiensä vauhdin jaoissa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar