Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 26 februari 2011

Monte Gordo, Johanna och sommarjobb

Nu har jag äntligen beställt flygbiljetter till vårens läger nr.1 i Monte Gordo. Avfärden är 26.3, vilket betyder att jag hinner vara med på en av mina bästa vänners Johannas "goodbye-party". Hon åker till Barcelona. Henne kommer jag att sakna massor!
Nu ska jag fortsätta att kolla på flyg till läger nr. 2 och kanske lite på Barcelona flyg...
Nu måste jag ju åka till Barcelona om Johanna är där. Men frågan är bara, när? Det fixar sig!

Btw. Jag får kanske kanske kanske ett perfekt sommarjobb, via min mammas jobb. Jag skulle jobba deltid på en bank i Helsingfors. I morgon skall jag skriva om min CV, så att den blir riktigt läcker! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar