Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 8 februari 2011

tisdag

Nu är det mycket grejs på G. Igår drog jag en länk för de sportiga hankeiterna. Det var riktigt kul att få löpa i grupp,och farten var min alldeles vanliga "återhämtningsfart". På kvällen filmades Tropiclandia, beach-party reklamen där jag och Lari är med. Det blir intressant att se hur reklamen blir. Det dåliga var att jag var på högvarv när jag väl skulle gå o sova. Så det blev en vääldigt kort natt. :( Skippade engelskan på morgonen, och for och dra min morgon träning litet senare. Det behövdes verkligen. 

Jag kom just hem från min kvällsträning, som gick som planerat. Skönt! Nu lite projekt med brudarna och sedan hem och ligga o mysa i soffan! Det blir dagens höjdare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar