Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


fredag 25 februari 2011

Ei paineita


Heips!

Viime viikonlopun kisa meni niin penkin alle, kuin vain voi mennä. Odotukset olivat kovat ja yritystä oli liikaa. Lopputulos oli, etää lähdin juoksemaan liian kovaa muitten perässä enkä keskittynyt oman rytmin hakemiseen. Huomenna on nuorten suomen mestaruukset, ja minulla on suunitemissa juosta kaksi onnistunutta omaa juoksua. Se on minun tyylini, eikä muiden perässä riuhtominen alussa. Minä tarivtsen rauhallisen alun. En minä sitä tarkoita että pyrin juoksemaan yksin koko juoksun. Alussa om arytmin hakeminen ja sitten vain kiihtyvään vauhtiin eteenpäin. Olen saanut nukuttua oikein hyvin koko viikon ja syönyt oikein hyvin. Viime viikonlopun syömiset olivat kehnot.

Nyt en aio jättää mitään sattuman tai arvuuttelun varaan. Lepoa ja oikenlaista ravintoa ja oleskelua perheeni kanssa. Odotan viikonlopun kisaa. En ole kauhissani. Viime viikonloppuna olin epävarma ja panikoiva. Nyt on asiat toisin. Huomenna vauhdin hakemista ja sunnuntaina sitten täysiä! On mukava nädä Kimmo tänään Myllypurossa. Siellä ois tiedossa lyhyt nopuestreeni.

Nyt vain rentoa meinikiä ja oikenlaista "psyykkausta".  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar