Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 8 februari 2011

löjliga problem

Jag gillar inte när planer ändras. Jag är väldigt dålig med sådant. Alltså, jag åker sen heller inte till Åbo på tävlingar utan stannar här i Vasa istället. Kolla just i min kalender, att jag kommer att resa varje veckoslut ändå till mars eller april. Skönt...

I varje fall, dagens problem. Jag borde planera var jag skall träna veckans träningspass. Jag har tre gym-alternativ+ Botnia hallen+ ute. Problemet uppstår då jag försöker göra mina dagar så smidiga som möjligt. Och det beror på var jag tränar, hur jag har skola, vad Lari gör, när jag skall göra projekt med brudarna, vilken tid jag skall äta och sedan borde jag också ha tid att vila. Vad jag är löjlig... Detta bord inte vara ett problem. Imorgon har jag som tur en lätt dag. 10-14 skola, sedan ett kort träningspass. 1h cykling+15min löpning+45min strechning.  Torsdagen är också ok, men längre har jag inte kollat. Kanske jag bara låter tiden visa var jag skall träna. :) Det ända jag vet att fre, lö två träningar per dag  och sö en träning i Botnia.

Äh, nu skall jag njuta av att göra ingenting. Nati nati 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar