Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


onsdag 4 april 2012

Sjuk

Istället för att springa en lätt 22km+ en lätt 8km, blev det vilodag. Jag har haft halsont nu i fyra dagar, men idag på morgonen kände jag mig  värre och dåsig. Jag ansåg, att det är bättre nu att vila fören det är för sent. Hoppas jag skulle känna mig frisk imorgon. Hoppashoppashoppas!

Annars går det helt bra. Vad är annars? Har ju inget annat än löpning. Okei, visst.  Jag fick ett skolprojekt färdigt idag och dessutom hade jag ett skype möte i 2.5 timme med några från min finskakurs.

Int för att det gläder mig så hemskt mycket nu när jag inte kan springa. Kände mig 75% frisk på morgonen, nu 70%. Not cool. Hoppas 100% imorgon.

P.S Kom ihåg att visa kärlek till dom ni älskar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar