Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 7 april 2012

Bra dag vol 2.


Allt är väl som det skall. Imorgon kan hela familjen löpa igen (Kaisa, Jossu, Nina). Kul! :)
Pekka Pouta har också lovat sol. Jag behöver inget mer. 
Min massage gjorde susen och mina två länkar gick bra. Fick till och med sällskap av en svensk 10 000m:s löpare idag. Kul med nya människor! Det tråkiga var att Kimmo åkte till Finland idag, men vi ses snart. 

Så skönt att jag får löpa rätt lite och lugnt imorgon när jag fick den längre länken och den andra träningen undanstökat idag. I morgon sen bara lite länkx2.

Sov sött alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar