Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


måndag 16 april 2012

Återhämtning på G

Igår 21km:s semi lugn länk och idag total vila. Skönt. Jag kommer inte ihåg när jag skulle ha varit fysiskt såhär trött som jag var igår och på lördag, men idag börjar jag känna mig lite som en människa igen. Tur det!
Jag tappade nästan upp hoppet angående den kommande halv maratonen. Tröttheten var så otrolig på lördag och söndag. Pulsen var hög och musklerna kramppade. Kroppen gav upp liksom. Det har inte hänt tidigare. Men just därför tänker jag inte göra något idag. Inte ens åka till Vasa. Kroppen och huvudet får en dag ledigt.

Bio, lunch, chilla^100.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar